Thông tin tài liệu
Nhan đề : | The role of philosophy in the development of education and ethical education |
Tác giả: | Đặng, Hà Chi Nguyễn, Anh Tuấn |
Năm xuất bản : | 2019 |
Nhà xuất bản : | Đại học Văn hóa Hà Nội |
Tóm tắt : | Derived from identifying the four roles of philosophy in the development of education, the paper addresses the framework for the "triple fields" of Educational science - Philosophy of education - Education (including the theory of ethical education), in which the philosophy of education in particular; thereby defining the content and structure of educational philosophy based on different scientific approaches. All of these arguments are to support the transformation of the teaching model from "impartial" to "constructive", from "focusing on knowledge" to "focusing more on virtue" and and arousing and training capacity for learners. |
URI: | http://huc.dspace.vn/handle/DHVH/6515 |
Trong bộ sưu tập: | LĨNH VỰC KHOA HỌC CƠ BẢN |
XEM MÔ TẢ
10
XEM & TẢI
0
Danh sách tệp tin đính kèm:
Khi sử dụng tài liệu trong thư viện số bạn đọc phải tuân thủ đầy đủ luật bản quyền.