Item Infomation
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Đặng, Trần Hiếu | vi |
dc.contributor.author | Lê, Quỳnh Trang | vi |
dc.date.accessioned | 2023-06-28T08:23:58Z | - |
dc.date.available | 2023-06-28T08:23:58Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.uri | http://huc.dspace.vn/handle/DHVH/15274 | - |
dc.description.abstract | The flipped classroom is a form of relatively common use in recent years, which is also used a lot in the online learning processThe article's authors experimented the flipped classroom model with second-year students at Hanoi University of Culture in Choreography courseThe study was conducted within 7 weeks under the "flipped classroom" model and brought positive results including students' high academic results, high satisfaction level and clearly demonstrated personal capacity. | vi |
dc.language.iso | vi | vi |
dc.publisher | Hiệp hội các Trường Đại học, Cao đẳng Việt Nam | vi |
dc.subject | Lớp học đảo ngược | vi |
dc.subject | Covid-19 | vi |
dc.subject | Giảng dạy trực tuyến | vi |
dc.subject | Biên đạo múa | vi |
dc.subject | Nghệ thuật | vi |
dc.subject | Tạp chí khoa học chuyên ngành | vi |
dc.title | Ứng dụng mô hình "Lớp học đảo ngược" trong giảng dạy trực tuyến môn học Biên đạo múa cho sinh viên khối nghệ thuật | vi |
dc.type | Article | vi |
Appears in Collections: | LĨNH VỰC QUẢN LÝ VĂN HÓA |
Files in This Item:
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.