Item Infomation

Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐặng, Trần Hiếuvi
dc.contributor.authorLê, Quỳnh Trangvi
dc.date.accessioned2023-06-28T08:23:58Z-
dc.date.available2023-06-28T08:23:58Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://huc.dspace.vn/handle/DHVH/15274-
dc.description.abstractThe flipped classroom is a form of relatively common use in recent years, which is also used a lot in the online learning processThe article's authors experimented the flipped classroom model with second-year students at Hanoi University of Culture in Choreography courseThe study was conducted within 7 weeks under the "flipped classroom" model and brought positive results including students' high academic results, high satisfaction level and clearly demonstrated personal capacity.vi
dc.language.isovivi
dc.publisherHiệp hội các Trường Đại học, Cao đẳng Việt Namvi
dc.subjectLớp học đảo ngượcvi
dc.subjectCovid-19vi
dc.subjectGiảng dạy trực tuyếnvi
dc.subjectBiên đạo múavi
dc.subjectNghệ thuậtvi
dc.subjectTạp chí khoa học chuyên ngànhvi
dc.titleỨng dụng mô hình "Lớp học đảo ngược" trong giảng dạy trực tuyến môn học Biên đạo múa cho sinh viên khối nghệ thuậtvi
dc.typeArticlevi
Appears in Collections:LĨNH VỰC QUẢN LÝ VĂN HÓA

Files in This Item:


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.