Search

Current filters:



Current filters:



Refine By:

Search Results

  • previous
  • 1
  • next
Results 1-2 of 2 (Search time: 0.002 seconds).
Item hits:
  • Article


  • Authors: Hoàng, Hòa Bình (2018)

  • bài báo đề cập đến khái niệm thượng hiệu, giá trị thương hiệu và phương pháp đánh giá, nguyên nhân của sự suy giảm giá trị thương hiệu, xây dựng một thương hiệu uy tín và bền vững bằng cách đầu tư thời gian, tiền bạc và các nguồn lực vào 3 lĩnh vực chủ chốt: dịch vụ chăm sóc khách hàng, văn hóa, đào tạo nâng cao chất lực nhân viên

  • Article


  • Authors: Hoàng, Hòa Bình (2020)

  • Creative ability is one of the most important criteria that every employer wants their employees to have. Creativity is not only giving each individual their own values but it is also a prerequisite for success or failure of a job. In all fields of science, it can be said that logical thinking plays a role in maintaining existence and creativity is the answer to the possibility of development.

  • previous
  • 1
  • next